Підписатися на RSS

План реалізації

науково-методичної проблемної теми

на 2017/2022 навчальні роки

Хто думає про науку, той любить її,

а хто її любить, той ніколи не припиняє

вчитися, хоча б ззовні він і здавався бездіяльний.

Г.С.Сковорода

Науково-методична проблемна тема:

«Формування конкурентноспроможної особистості засобами інноваційних технологій у освітньому процесі школи І ступеня"»


Термін реалізації: 2017 / 2022 роки

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ:

І. ПІДГОТОВЧИЙ (діагностичний, теоретичне обгрунтування науково методичної проблеми)

(2017-2018 навчальний рік)

1. Орієнтація.

2. Діагностування.

3. Планування.

ІІ. Теоретична підготовка впровадження теми

(2018/2019 навчальний рік)

1. Грунтовне опрацювання проблеми дослідження.

2. Вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми.

3. Консультації.

4. Досягнення високої компетенції в суті проблеми.

ІІІ- IV. Творчий етап і поточний аналіз та керівництво процесом впровадження

(2019/2020, 2020/2021 навчальні роки)

1. Адаптування конкретних рекомендацій, розроблених вченими, до специфіки навчального закладу та коригування їх в процесі практичного застосування.

2. Апробація рекомендацій, розроблених на основі теоретичних положень.

3. Накопичення власного досвіду з проблеми.

V. Аналітичний етап (підсумки роботи над проблемною темою за 5 років)

(2021/2022 навчальний рік)

1.Самоаналіз ходу й результатів апробованої моделі реалізації проблемного питання.

2.Колективний аналіз ефективності апробованої моделі.

3.Узагальнення досвіду роботи педагогічного колективу над проблемою.

4. Поширення досвіду, демонстрація його групам вчителів освітнього округу.

5. Виступи з лекціями, повідомленнями, участь у семінарах.

6. Публікації в пресі.

7. Випуск методичних бюлетенів.

Методичне об'єднання вчителів початкових класів

/Files/images/IMG_1468.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 399

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.