2018-12-21
Наш час- це епоха постійних змін у технологіях, зокрема освітніх, а використання персонального комп'ютера є стрижнем інформаційних технологій навчання. Середовище електронного навчання - це освітній простір, у якому відбувається формування якостей і вмінь необхідних сучасній людині XXI століття, таких як, медіаграмотність, критичне мислення, здатність до рішення творчих завдань, уміння мислити глобально, готовність працювати в команді й громадянська свідомість.
Існує такий вислів - " З ІКТ може працювати лише той вчитель, який користується всім арсеналом традиційних методик, розуміє тенденції розвитку інформаційних технологій , можливості та результати їх впровадження".
Отож, йдучи в ногу із сучасністю, впроваджуючи в освітній процес всі інновації, згідно річного плану школи, у нашому закладі проведено педагогічну раду "Формування особистості школярів шляхом запровадження ІКТ навчання та виховання". Щоб розглянути одну і ту ж проблемну ситуацію з шести незалежних одна від одної точок зору, ми вирішили скористатись методом "Шести капелюхів". "Приміряючи" шість незалежних типів мислення, у процесі роботи, кожен міг висловити та проаргументувати певну точку зору. Аргументами були схеми та діаграми, відео-сюжети, фрагменти уроків та виховних заходів, притчі та фотосюжети, колажі та практичні завдання. Скільки цікавих ідей - вам не переказати!
Все відбувалося в певному плані , за кольорами капелюхів, а ходом заходу керувала голова педагогічної ради, М.Кузьмич.
Метод "шести думаючих " капелюхів допоміг нам розглянути різні сторони нашої проблемної теми, визначитися із плюсами та мінусами, подолати труднощі у використанні ІКТ,надав нам нові емоції, критику, факти та нові ідеї. Члени педагогічної ради , підсумовуючи свою роботу, зачитали очікування, що написали їх на "чарівних" кольорових сніжинках та розповіли наскільки вони справдилися.